20.1.14

חמסה

הבלוג שלי חוגג חמש שנים לקיומו.

הבלוג שלי הוא לא בן וגם לא בת חמש, הוא פשוט יומן אלקטרוני שאני נהנית לשתף בו מידע חיוני יותר או פחות מזה חמש שנים ובאמת שאין צורך ליצור לו אישיות משל עצמו, כי הוא חלק ממני ומהאישיות שלי.

חמש שנים, שבהן הכרתי אנשים טובים יותר ופחות, מוזרים יותר או פחות, הכרתי חברות וחברים חדשים, כתבתי עבור פורטלים ומגזינים שלא חשבתי שאי פעם אכתוב, הבנתי פחות או יותר את תעשיית האופנה בישראל ולמדתי לשמור על יחסי עבודה נאותים עם משרדי יחסי ציבור רבים, כשבחלקם אף הכרתי חברות חדשות ועם חלקם, בחרתי שלא להמשיך ולשתף פעולה.

אני עומדת מאחורי כל מה שאני כותבת, אני אוהבת כל תמונה שצילמתי ובחרתי לעלות כאן לבלוג, אני עומדת מאחורי כל קרם שכתבתי שאהבתי ומאחורי כל צללית שהצליחה בגבורתה לא לנזול לי מהעפעפיים אחרי שעה וחצי. לא, אני לא עומדת מאחורי כל מה שלבשתי וגם בחרתי לצלם ולעלות על גבי רשת האינטרנט...אני רק יכולה לקוות שאותן התמונות יעלמו בשלב מסויים לתוך מסדרונותיה האפלים של הרשת, שם אולי אף אחד לא יחפש.

אני נהנית מהפריבילגיה של עבודה מול יחסי ציבור ומשרדי פרסום, מהפריבילגיה שבלהכיר את העורכות והעיתונאיות של עולם האופנה והטיפוח של ישראל, את הסטייליסטים והסטייליסטיות ולדעת שיש אנשים עם טעם משובח במחוזותינו למרות כל העשבים השוטים שעושים המון רעש.  כן, זוהי פריבילגיה ובדיוק כך אני מתיחסת לזה.

אני מעריכה אנשים שאומרים מה הם כן, ולא אנשים שאומרים מה הם לא ביחס לאנשים אחרים, כמקובל בבלוגספירה הישראלית [ע"ע "אני, בניגוד לבלוגריות אחרות..."]. אני בטוחה שהבלוג שלי לא מוצא חן בעיני בלוגריות רבות אחרות וקוראות רבות, בדיוק כמו שלא כל הבלוגים האחרים מוצאים חן בעיני וזה בסדר.

חמש שנים - אני מעדכנת רשומה אחרי רשומה ואני עדיין רוצה להמשיך לכתוב, להתנסות במוצרים חדשים, לאכול מאכלים שעוד לא אכלתי, לצלם את התמונה שעוד לא צילמתי, לנסות שילובי צבעים, הדפסים וגזרות שעוד לא לבשתי, להוסיף עוד תיק נהדר לאוסף [כן אוסף] התיקים שלי ולחלום על הסטילטו המושלמות [כאלה שמרגישים כאילו שנועלים בירקנשטוק] וכן, להתלהב משפתון חדש שבדיוק הושק בקולקצייה האחרונה או מעוד לק, כאילו שלא ניסיתי כבר חמש מאות בגון הזה בדיוק.

מי שזה נשמע לו נכון, מוזמן להשאר איתי.

הנה תמונה של טארט פיסטוק ותותים לשיפור פעילות בלוטות הרוק.



6 תגובות :

  1. מזל טוב, מותק. מתה על הבלוג שלך ואוהבת גם מדי פעם לדפדף בו רנדומלית לאחור, כדי להיזכר בשנים עברו :)

    השבמחק
  2. נשמע לי נכון, אז אני נשארת :-) תמשיכי ליהנות ולשתף אותנו. כייף של בלוג.

    השבמחק
  3. מזל טוב, בובה!
    לעוד 5 שנים, לפחות, של כיף, דברים חדשים, מרגשים וטעימים!

    השבמחק
  4. אני בהחלט נשארת.
    מזל טוב ולעוד שנים רבות של פוסטים יפים והתנסויות מרגשות!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...