24.1.14

לא בא לי ללבוש כלום

GAP | DIESEL | H&M | Benetton | Isabel Marant for H&M | Bensimon | American Apparel

אני חייבת להודות, שאני מתחילה להיות מודאגת. מהלך כל הקיץ האחרון, לבשתי כל מה שבהיר - לבן, אפרפר, קרמי, בז' ושאר בהירים על גווניהם. אהבתי מאוד לוק מונוכרומטי ומידי פעם זרקתי איזו זריקת צבע בדמות של ג'ינס אדום או ג'קט ורוד או, שניהם יחד. 

אפשר להבין מזה, או לפחות נראה לי שזה מה שאני מבינה, שהלבוש שלי מאוד תלוי מצב רוח. אם אני אמשיך להסיק מסקנות מהעובדות שמוצגות על פני השטח, הרי שהסמי-חורף הזה כנראה לא בא לי מי יודע כמה טוב, כי כל מה שאני לובשת הוא מכנסיים שחורים וטופים אפורים-בורדו-כחול נייבי-שחורים. 

American Apparel nail polish

אין זריקות צבע.
הזריקה היחידה היא אולי הבורדו, שבא לידי ביטוי בסניקרס של בנסימון שלא הורדתי מהרגליים מהלך ארבעת החודשים החארונים, אלא אם כן ירד גשם [אז יומיים נעלתי מגפונים של לקוסט].

לפני כמה שבועות החלטתי לתת גיחה ל- American apparel כשלדהמתי גיליתי שסוף סוף הם התחילו להביא את הלקים שלהם גם לישראל woot woot! יש מגוון גדול של גוונים ואני כמובן בחרתי...בורדו. כזה שיתמזג באופן מושלם עם חולצת הבורדו שקניתי באותו הביקור גם כן. דקה אחרי זה, נהיה לי קצת לא נעים מעצמי אז קניתי גם טופ של  גולד פלייקס. הלקים מאוד איכותיים וגם לא יקרים במיוחד, בהשוואה לאסי ו-OPI במחירי ישראל - לק אחד ב- 34 שקל ויש דיל על שלושה בשמונים ומשהו [לא זוכרת בכמה, כי קניתי שניים].

MAC Ruby Woo | Clarins Crayon Khol in Intense Blue & Be Long Mascara in Intense Black

ברמת האיפור, ההרפתקנות גם היא לא מי יודע כמה קיימת, כך שביום שבו השליח הביא עימו עיפרון בגוון כחול נייבי מתנת קלרינס והוסיף גם מסקרה [להלן, גילוי נאות], אפשר להגיד שלא הייתה מרוצה ממני. בצד השני של העפרון יש מברשת שמאפשרת לטשטש אותו די בקלות וכך, אחרי דקה וחצי יש לי עיניים מעט מעושנות ובעזרתו האדיבה של ה- ruby woo האהוב של MAC, יש לי שפתיים אדמדמות והנה אני מוכנה לצאת לדרך.

יש לי הרגשה, שאנשים בעבודה חושבים שאין לי מה ללבוש או לחילופין, שאין לי "טעם", כי הם רואים אותי בכל יום במכנסיים שחורים [של דיזל או של של גאפ עם רוכסנים מאחור או סתם סקיני שחור כלשהו] עם סוודר כזה או אחר בגוון של אפור כלשהו, כחול נייבי או - קולולולו - בורדו.

גם את הצעיף הזה שקיבלתי במתנה בערב הפתיחה של קולקציית איזבל מארנט ו-H&M, אני לא באמת מורידה. הוא מאוד מחמם, והוא בדיוק בצבעוניות האהובה עלי לעונה זו - שחור, כחול, בורדו. מהמם.

בסוף השבוע האחרון הבנתי שזה לגמרי winters blues מה שיש לי, כי ברגע שיצאה השמש ומד החום עמד על 22 מעלות צלזיוס, מיראל שלפה ג'ינס בהיר, חולצת פסים וג'קט בצבע קורל, נעלה נעליים זהובות ואצה ורצה להתחרדן בקפה השכונתי. 

מעניין מה יביא איתו סוף השבוע הזה.

מתי [שוב] אביב?




7 תגובות :

  1. מזדהה מאוד עם התחושות, גם אני טוטאלית עם שחור/כחול כהה/אפור ורק לעיתים רחוקות מבליחה עם כמה הבזקי צבע, אבל בכללי, לא מרוצה מסקאלת הגוונים ומהקור. משתוקקת שיגיע האביב!
    לגבי הצעיף של איזבל מארה - כיבסת אותו לפני השימוש? אם כן - ידנית או מכונה? כי ניסיתי ללכת איתו והוא משאיר על הבגדים שלי המון המון חוטים קטנים ואני מתלבטת איזה טיפול לתת לו לפני שאני חוזרת לנסות אותו שוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני אשמח שיתחמם קצת והשמש תצא, נמאס לי...
      לגבי הצעיף, לא זוכרת שהוא השאיר לי חוטים על הבגדים מהתחלה אבל, כן כיבסתי אותו ביד לפני שהתחלתי להשתמש בו. אולי זה מה שעזר? לא יודעת.

      מחק
    2. יאללה, לכביסה! :)
      הוא עדיין עם הטיקט אצלי וממש עשית לי חשק להתחיל ללכת איתו.

      מחק
  2. את מהממת לא משנה מה את לובשת!

    השבמחק
  3. אני חייבת לשאול פעם פירסמת פה על מין קרם לימוני למסביב לציפורניים ואני מחפשת אותו בנרות אשמח לדעת איך קוראים לו:)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני לא זוכרת קרם לימוני...יש מצב שאת מזכירה לי מתי בערך כתבתי על זה? אולי זה יעורר את זיכרוני.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...