16.2.14

ברוכים הבאים ל- 2014


MAC
קניה ראשונה במאק אונליין בוצעה והחבילה, הגיעה. אחרי השקה חגיגית של האתר החדש, קיבלתי שובר כדי להזמין כמה גודיז מהאתר ולחוות בעצמי את החוויית הקנייה אונליין, שכלל לא זרה לי, רק שבמקרה הזה היא לא מחו"ל. כמובן, שהוספתי מכספי שלי, כדי לקנות בדיוק את הדברים שרציתי.

המשלוח הגיע תוך שלושה ימי עסקים, עם שליח עד הבית ללא תוספת עלות, כמובטח. בשלושת החודשים הראשונים, שליחות עד הבית תהיה בחינם לכל מזמינה, לאחר מכן המחיר יעלה ל- 15 שקלים. המחירים של המוצרים באתר זהים לאלו שבחנויות, רק בפה אף אחת לא תלך אחריכן בכל החנות ואף אחת לא תציע לכן קונסילר במבט מעט עצוב וראש מוטה הצידה, כאילו חבל לה כל כך על כך שיצאתן כך מהבית. 

צלליות MAC | Plumage & Sumptuous Olive | ברונזר Bronze
להזמנה זו, כי יהיה עוד אחריה, החלטתי ללכת על פלטת צלליות לרביעייה ושתי צלליות לפלטה בגוונים Plumage בגימור מאט ו - Sumptuous Olive, בגימור שימרי בטירוף. איכשהו החלטתי ששני הגוונים יחד יצרו מראה מגניב ולא שגרי בגלל השילוב של גוון זית שימרי וגוון כחול-ירוק מאט. למען האמת, עוד לא ניסיתי את השילוב ושאנסה, אדווח בתמונות. בנוסף, הזמנתי את הברונזר האהוב עלי Bronze, שאני משתמשת בו עוד מתקופת הצבא, כשהוא יצא במהדורה מוגבלת ונכנס לליין הקבוע.

מבחינתי זו הייתה חוויית קניה נהדרת ואני מאוד שמחה שהאופציה הזו קיימת עבורי, אפילו שיש לי סניף של מאק 200 מטר מהבית. עבור רבות אחרות, להגיע לאחד מ- 16 הסניפים שיש למאק ברחבי הארץ זו טירחה ולכן, אופציית הקנייה אונליין היא לא פחות מגאונית.

ברוכים הבאים ל- 2014 ואני מציעה לעוד כמה מותגים להתקדם לשנה זו גם כן [אהההממם, אהההממם, H&M וזארה, אני מדברת עליכם!].



5 תגובות :

  1. האתר נהדר וזה בהחלט כיף להזמין משם, רק התבאסתי שכמעט כל מה שהייתי צריכה לא היה קיים במלאי :(

    השבמחק
    תשובות
    1. למען האמת, גם אני שמתי לב לבעיות מלאי. גם בחנויות "הרגילות" היו המון חוסרים ומה שמגיע, מיד נחטף. אני מאוד מקווה שהם יתגברו על זה, אחרת זה די מפספס את המטרה.

      מחק
  2. מצטרפת לבעית המלאי, חשבתי שזה שזה 'רשתי' יפתור את הבעיה הנקודתית למשל, אבל זה לא.
    נחכה ונראה, אני חושבת שזה מבורך וכיף שזה סוף סוף קרה

    השבמחק
  3. האתר נראה מצוין ומאוד קל למצוא את הפריטים שמחפשים,
    אני חושבת שזה שרות מצוין,
    אני גרה קרוב יחסית לסניף של מאק, אבל לא תמיד מגיעה לאזור.

    השבמחק
  4. כששמעתי שמשיקים את האתר רק עכשיו קצת הופתעתי, כי האתר בחול כבר קיים המון זמן. אבל אין ספק שהאתר בנוי מצוין! חבל שבמאק אין כזה דבר הנחות או סייל!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...