12.2.14

מאמץ, זו לא מילה גסה.

טומי הילפיגר - לא שם שמככב המון במלתחה שלי אבל, הסייל האחרון פיתה אותי להכנס לחנות המותג בקניון רמת אביב וכמובן, שיצאתי משם עם שקית נאה שהכילה סוודר בצבע כתום-מנדרינה, שאני נהנית לחרוש עליו וקצת לצאת מגווני השחור-אפור-כחול-אוקסבלוד שסיגלתי לעצמי בחורף הזה.

ביום שני בשעה שש בערב שעון ישראל, התקיימה תצוגת האופנה של טומי הילפיגר לחורף 2014 וכחצי שעה לפני תחילת התצוגה, קיבלתי תמונות מדהימות של מאחורי הקלעים. רק על התמונה של המסלול המושלג שהוכן עבור התצוגה היה אפשר להסתכל במשך שעתיים שלמות.

כעבור מספר דקות, הרשת כולה התמלאה בתמונות של כל מי שנכח בתצוגה, על המסלול המושלג making duck faces [ע"ע בריאן בוי]. באופן אישי, אני מאוד אוהבת את פלטת הצבעים שמאפיינת את טומי הילפיגר ככלל, ואת הסנגון הפרפי שלו בפרט.


פלטת הצבעים לחורף 2014 - טומי הילפיגר


אפשר לראות את הכתום-מנדרינה גם בחורף 2014 על הווסט המושלם הזה ובאופן כללי, טומי הציג שילובים יומיומיים נגישים ורעננים או כמו שנהוג לקרוא לזה בעולם האופנה הישראלי "לוק לא מתאמץ".



אפרופו "לוק לא מתאמץ", כמעט כל בלוג שביקרתי בו בימים האחרונים, דאג לעדכן אותי בפוסט שמוקדש כולו לאיך להראות לא מתאמצת או כמה שזה פסול להראות כאילו שהתאמצת מאוד כשהתלבשת. אני חושבת שאם יש משהו שחסר ברחוב הישראלי - אם לא בתרבות הישראלית ככלל - הוא מאמץ. אני בעד להתאמץ כדי למרוח מסקרה ומעט סומק ואולי אפילו שפתון בבוקר, אני בעד להתאמץ ולהבריש את השיער. בקיץ אני בעד להתאמץ ולהתקלח וכן, גם להתאמץ ולא לצאת מהבית עם כפכפי אצבע לעבודה, בדיוק כמו שבחורף מתאמצים קצת ולא לובשים פיג'מה מחוץ לבית.


אני שונאת לראות נשים עם "קוקו מרושל", כי "זה שיק פריזאי" - דרלינג, זה לא.
תחפפי, תייבשי, תברישי ופשוט תאספי לקוקו זה כבר יראה מספיק מרושל מעצמו.

כל התמונות יח"צ

כשאני חושבת על "חוסר מאמץ" ביצירת לוק או במילים אחרות, פשוט להתלבש בבוקר לעבודה או ללימודים, אני חושבת על בגדים נוחים ומחמיאים בגזרתם ובפלטת הצבעים שהם יוצרים. אני ממש לא חושבת על מה עמנואל אלט הייתה לובשת או על איך שלי גרוס תרגמה את המראה הזה לעוד יום במערכת.

אני חושבת על עצמי בלבד.

אני חושבת שזו גם הסיבה, שאני כל כך מתחברת למעצבים שמעצבים בגדים לבישים, שיוצרים חוויה עבור המתלבש ברמת הגימור של הבגד. לא כל אחד שם לזה לב, רק מי שאוהב להתלבש באמת ולא מפחד מקצת מאמץ.

מיותר לציין, שאני חיה בשביל הסוודר החצוי, כן?



3 תגובות :

  1. חבל רק שהמחירים שלהם בארץ בשמיים

    השבמחק
  2. כתום מנדרינה זה צבע נהדר אבל נראה לי שהוא מאוד לא לביש. תפרגני תמונה שלך עם הסוודר שקנית!

    השבמחק
  3. גם אני מאוד אוהבת את הבגדים של טומי הילפיגר וזוכרת את עצמי בתור נערה חוסכת שקל בשקל בשביל לקנות לעצמי חולצת כפתורים ורודה עם הלוגו הנכסף :)
    המחירים בארץ משוגעים, בחו"ל הרבה יותר הגיוני ובגלל זה בכל ביקור שלי בחו"ל, אין מצב שאני לא חוזרת לארץ עם פריט אחד לפחות (בד"כ זה יותר) של טומי הילפיגר.
    בטיול האחרון לארה"ב בקיץ, אפילו לימדתי את בעלי שלא תמיד חייבים לקנות ב H&M ושיש אלטרנטיבות אחרות ושוות לא פחות. מיותר לציין שהוא התחרע על החנות!
    :)

    השבמחק