24.3.14

ניחוחות אביב - או, "לא יכולת לבחור כותרת מאוסה יותר?!"




רפרטואר אביב

>> אלרגיה לאבקנים
>> עור חיוור מימות החורף
>> לבוש בשכבות, כי חם ואז קר ואז חם ואז עוד קצת גשם ואז חם.
>> נעליים בלי גרביים
>> איפור קליל
>> ריחות פרחוניים ומתוקים ביום, ריחות מתובלים בלילה.

עוד לפני שעשיתי סדר בארון [שוב] ובאיפור [שוב], עשיתי סדר בבשמים מבלי שבכלל שמתי לב. בלי התראה מוקדמת, התחלתי להשתמש בבשמים הקלילים יותר, אלו שמזוהים אצלי יותר עם העונות החמות. אחרי שלאט לאט זנחתי את Womanity של טרי מוגלר, שהוא ללא ספק ה-ניחוח שלי וגם את Guilty של גוצ'י, חזרתי לאחר כבוד ל- Parisienne של YSL שבעיני מריח כמו פטל. הפרי, לא הרעל שמערבבים במים ושותים. חזרתי גם ל- Ressourcante של קלרינס שנשכח לכמה חודשים, והוספתי ארבעה בשמים חדשים [שקיבלתי במתנה בהזדמנויות שונות - להלן, גילוי נאות.] - Rise של ביונסה, Killer Queen של קייטי פרי, הבושם הספורטיבי של מייקל קורס ו-Si של ג'ורג'יו ארמאני.

נכון, גם אני חשבתי שכבר עברתי את הגיל שבו מתבשמים בבשמים של כוכבות פופ. אני מאוד אוהבת בשמים פרחוניים, עם תווים מתוקים ואוריינטאליים מתובלים. זו הסיבה שהבושם של ביונסה שכולל תווים של ברגמוט, משמש, בזיליקום, סחלב, יסמין, קשמיר ומאסק כל כך מדבר אלי. גם הבושם של קייטי כולל תווים של ברגמוט, יסמין וקשמיר כמו זה של ביונסה, ובנוסף, יש בו תווים של פירות יער ופטצ'ולי, מה שהופך אותו לבושם שמתאים לי יותר בשעות הערב. 

>> הבושם של מייקל קורס הוא גם בושם חדש ברפרטואר שלי. מייקל קורס השיקו ממש לא מזמן, שלושה בשמים בישראל - ספורטיבי, סקסי וזוהר - ממש כמו האישה של מייקל קורס. כלומר האישה שעבורה הוא מעצב.

כשהייתי בהשקה, הרחתי את שלושת הבשמים ובאופן פרדוקסלי כמעט, הבושם שהכי אהבתי היה דווקא הספורטיבי. מי שמכיר אותי יודע, שספורטיבית אני לא ואם היה בושם שנקרא "מקסימום במינימום מאמץ" כנראה שהוא היה נקרא כך על שמי. אני מניחה שהבושם הזה הוא הדבר הכי ספורטיבי בי בימים שאני בוחרת ללבוש דווקא אותו ולא נעלי ספורט, נגיד.

>> יש ימים, שאני מתעוררת ומרגישה שאני חייבת את הניחוח של בושם היסמין של SABON. בדרך כלל זה קורה בימים חמים, כל כך חמים שכבר כשמתעוררים בבוקר יודעים שחם. עוד לא היו הרבה ימים כאלה ולכן, הבקבוק עומד וממתין לי ולשמש שתתחיל לתפקד כמצופה בלבנט.

>> Si של ג'ורג'יו ארמאני הוא לגמרי לא מה שחשבתי שהוא יהיה. כשקיבלתי אותו, הייתי בטוחה שהוא הולך להיות מאוד מתוק, בגלל תווי הוניל והפטצ'ולי שבו שמשולבים עם תווי פרזייה ודומדמניות שחורות. אני מניחה שמה שלהפתעתי הרבה הפך את הבושם הזה ממתוק מידי למתוחכם הם תווי עץ הענבר שחבויים בו. 

מה הבושם הכי אביבי שלכן?


5 תגובות :

  1. וואו, איזו צלחת בישום מפנקת יש לך! כיף כיף כיף, גם יפה וגם מריח טוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני מאוד אוהבת את צלחת הבישום שלי :)

      מחק
  2. "ניחוחות אביב" זו באמת כותרת מאוסה. נשמעת כמו תיאור מוצר של מטהר אוויר (ולכן גורמת לי לחשוב על ריח של שירותים שנוקו זה-עתה, לא על בשמים :P). בשמי יסמין זה באמת הדבר הכי מרענן. לי יש אחד של KAIPU שהוא פשוט מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שהקיץ הזה יהיה כולו בניחוח יסמין. כבר התחלתי לרוקן את הבקבוק שיש לי וזה כל כך נעים.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...