20.4.14

פותחת עונה

טומי הילפיגר | מתחם שרונה | תל אביב 

הרומן שלי עם טומי הילפיגר [נוט ליטרלי...] התחיל די מזמן כשמילאתי את הארון שלי בחולצות מכופתרות מושלמות. מה זה חולצה מכופתרת מושלמת? כשהכפתורים מסודרים באופן אסטרטגי מובהק, כך שלא נוצרים הפתחים המעצבנים האלו שנוצרים כשיש לך ציצים.

בחורף האחרון, נרשמה הסלמה במצב כשלא יכולתי לעמוד בפני הסוודרים השווים שלו - שזה בעצם רומן אחר, נוסף, והוא עם סוודרים. מעולם לא אהבתי ללבוש סוודרים כמו שאהבתי ללבוש אותם בחורף האחרון.

בתחילת החודש, הוזמנתי [וגם טומי בכבודו ובעצמו היה שם] לפתיחה של חנות הדגל של טומי הילפיגר במתחם שרונה בתל אביב ואני חייבת להודות, שמדובר בחנות הכי יפה של טומי שיש בארץ, הרבה יותר יפה ומרווחת [שתי קומות] מזו בקניון רמת אביב שבה נהגתי לבקר עד כה. 

טומי הילפיגר | מתחם שרונה | תל אביב 

אני מניחה שזה לא סגנון שמדבר לכולן, בטח לא להרבה בלוגריות ו"מכורות לאופנה" למיניהן שחייבות את השונה והביזארי בשביל לתת לצד היצירתי שבהן דרור. באופן אישי, תמיד הייתי חובבת גדולה של כל מה שנופל תחת הסגנון שמוגדר "Preppy" - סגנון שהתחיל בתחילת המאה ה- 20 בקמפוסים של האוניברסיטאות מליגת ה- Ivy.

יש בזה משהו מאוד נינוח, קליל ולא מחייב מצד אחד ומצד שני, מאוד מאורגן ומה שנהוג לקרוא לו put together. אני אספנית של ג'קטית, את זה אנחנו כבר יודעים, אני מאוהבת בחולצות מכופתרות ואני אוהבת ללבוש מכנסי צ'ינו ונעליים שטוחות - כל מה שתיארתי כאן, זה האאוטפיט המושלם מבחינתי ואני יכולה לחיות בו מהבוקר ועד הערב.

טומי הילפיגר | מתחם שרונה | תל אביב 
לפני שבוע החלטתי לממש את כרטיס המתנה שקיבלתי באירוע פתיחת החנות כשאני בטוחה שמה שחסר לי לקיץ הקרוב הוא תיק יומיומי חדש. ניסיתי כמה וכמה דגמים, הקטנים היו קטנים מידי והגדולים היו גדולים מידי ובסוף, מצאתי את עצמי מודדת מוקסינים. 

זוג מוקסינים מוזהבים יש לי בארון עוד מקיץ שעבר ואני מאוד אוהבת אותם. אלה של טומי, היו מושלמים גם בצבע - כחול נייבי, וגם בגזרה - האצבעות לא מציצות והן רכות ונוחות.


טומי הילפיגר | מתחם שרונה | תל אביב 
יש לי תחושה שזה הולך להיות הקיץ הכי preppy שהיה לי עד כה - השופינג שלי בזארה בשבוע האחרון יעיד על כך גם כן.

עכשיו שאתן יודעות מה עשיתי בחופשת החג - שופינג לרב - שתפו, מה אתן עשיתן?


6 תגובות :

  1. נראה לי שאת יודעת (או שלא?) שגם אני חובבת טומי מושבעת. תתחדשי על המוקסינים, ממש ממש יפים! אני לקחתי בכרטיס המתנה חולצה מכופתרת קצרה שמתאימה לי גם להריון (ואני מניחה שתהיה לי טובה גם לאחריו...).

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שידעתי שאת חובבת טומי :) מגניב שהצלחת למצוא משהו שמתאים לך גם לעכשיו וישמש אותך גם אחרי ההריון. אני עדיין [כעבור חודש...] מתרגשת מאוד בשבילך :))

      מחק
    2. תודה בובה! לא אכתוב לך "בקרוב אצלך.." כי אני לא בטוחה שאת באמת רוצה בזה, אבל זה נחמד ואני לחלוטין מצליחה להתרגל לעצם הרעיון של היותי הריונית, ואפילו להינות מזה!

      מחק
    3. אני עדיין לא רוצה בזה אבל, אני אשמור את ה"בקרוב אצלך" לרגע הרלוונטי :)

      מחק
  2. המוקסינים מאוד חמודים. תתחדשי!
    אני רציתי סנדלים אבל שום דבר לא היה ממש נוח. אולי אעבור שם שוב בעוד כמה שבועות לראות מה חדש.

    השבמחק
  3. חולה מכופתרת קצרה מתאימה גם לגברים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...