12.5.14

צבע אביב

בואו נתעלם לרגע שחום-יולי אוגוסט בחוץ, כולל מצבי רוח של סערה בינואר, אז נראה לי שאפשר לקרוא לזה אביב. יש מצב שאם מזג האוויר בארץ ימשיך כך, בסופו של דבר נהיה אירופה. יש למה לצפות.

בכל מקרה, אחרי תקופה לא מבוטלת של ציפורניים ערומות, חזרתי למרוח לק! הידד! אני בטוחה שאין שמח מחבר שלי, שנחנק כל פעם מחדש מהריח של הלק בזמן המריחה. בטוחה שיש פה עוד כמה קוראים וקוראות שסופר מתרגשים מכל העניין.

הלק שגרם לי לחזור לשגרה, אם יורשה לי לקרוא לזה כך, הוא splash of grenadine של ESSIE שהורדתי מהמדף בסופר פארם בעת שיטוט משועמם תוך המתנה בתור לבית המרקחת. בהתחלה לא חשבתי שהוא יהיה מדהים מידי אבל, אחרי שמרחתי אותו, התאהבתי בו קצת. הוא קצת ורוד וקצת סגול אבל לא מידי, בדיוק מה שצריך. אחר כך התברר לי שזאתי מתה על הגוון הזה גם...עשור מפריד ביננו [נראה לי] ולק אחד מחבר ביננו. אוווו....

ESSIE splash of grenadine | מייבלין COLORAMA | גוון 317
לא הרבה אחרי, נשלח אלי גוון 317 של מייבלין מסדרת Colorama. הייתי בטוחה שהוא דיופ של ESSIE אבל, התברר שהוא אפילו שווה יותר. הוא יותר כהה ויש בו יותר פיגמנט ורוד - כנראה, שזו הסיבה שאני אוהבת אותו יותר. יתרה מזאת, הפורמולה של הלק הזה פשוט לא אמיתית. לא אמיתית עד כדי כך שאפשר להסתפק בשכבה אחת. אני מרחתי שתיים, כי אני אנאלית, ובתמונות אפשר לראות את התוצאה.

מייבלין COLORAMA | גוון 317
עוד גוון של Colorama שאני אוהבת כשהציפורניים שלי אורוכות יותר הוא גוון 300, שדי מזכיר Bubble Bath של OPI. אפשר להגיד שמדובר בגוון ניוד ורדרד שמושלם על ציפורניים ארוכות יותר אבל, גם על קצרות.

מייבלין COLORAMA | גוון 300

עכשיו כשחזרתי לשגרה, אפשר להמשיך כרגיל :)

שיהיה שבוע מתוק!


2 comments :

  1. הלקים של מייבלין מסדרת קולורמה מדהימים! ולי יש ציפורניים שכמעט אף לק לא עמיד עליהן, אז אני שופטת לקים ממש בחומרה

    השבמחק
  2. הם מעולים! וזולים :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...