27.5.14

סדרת קיץ - [לא] משתזפת

החלטתי לפתוח בסדרת קיץ שתכלול את כל מה שצריך לדעת לפני שאנחנו מתחילים, או שמה כבר התחלנו, להתבשל במיצים של עצמנו. כן, התקופה המופלאה הזו שלה חיכיתי כל כך ואז כשהיא מגיעה, אני בורחת למזגן. מצד שני, אין כמו לקום בבוקר לשמש זורחת במקום לשמיים אפרוריים וגשם זלעפות.

לפני שמתחילים, צריך קרם הגנה מהשמש. בשנים האחרונות, אני מבלה יותר ויותר תחת אורו הקורן של הפלורסנט המשרדי ולא בשמש ולכן, ביומיום אני כמעט ולא משתמשת במוצרים עם SPF אלא אם כן, הם כלולים בתוך מייקאפ, פודרה או כל מוצר אחר שנגע בפנים שלי. אני לא יודעת אם זה נכון או לא אבל, זה המצב. 

מימין לשמאל: ד"ר פישר הגנה לגוף, ספריי הגנה לילדים, קרם הגנה לפנים | LIFE קרם הגנה לגוף ולפנים | FOCUS מברשת פודרה עם הגנה

בסופי שבוע בעיקר, אני מורחת ועוד איך קרם הגנה על הפנים ועל כל חלק אחר שחשוף בגוף שלי בכל פעם שאני יוצאת מהבית, גם אם זה אומר שאני הולכת לשוק או סתם להסתובב בעיר ולא בהכרח לים. אחד האזורים שאני לא מרשה להעצמי לשכוח אף פעם הוא כפות הידיים וכפות הרגליים. אלה אזורים שאנחנו ממש לא חושבים למרוח עליהם קרם הגנה ואלה האזורים הראשונים שעליהם אפשר לזהות סימני גיל, אם נשים בצד את הקמטוטים מסביב לעיניים.

מברשת הפודרה של Focus שמגיעה כמברשת קומפקטית שאפשר לזרוק בתיק והפודרה עצמה, כוללת 25SPF. במקרה שלי, של אזור T שמנוני זה אחלה פיתרון גם לפדר קצת וגם "לזרוק" קצת הגנה על הדרך. זה יכול להיות גם פתרון עבור כל מי שמרגישה "ערומה" מידי ללכת בלי איפור לים. למרות, שאני לגמרי בעד. 

מוצרי ההגנה מהשמש של ד"ר פישר עוברים שינויים לטובה בשנים האחרונות ואלו שניסיתי, מרגישים הרבה פחות שומניים ממה שאני זוכרת אותם בעבר. הפורמולה "נקייה" יותר והיא לא כוללת פרבנים, שמנים, בשמים או צבע, מרכיבים מן החי וכן, הנוסחא לא נוסתה על בעלי חיים. את מוצרי ההגנה של LIFE מאוד אהבתי, מאוד. הפורמולה שגם היא ללא פרבנים, מאוד נעימה ומעט מימית [שזה חיובי בקרמי הגנה] וקלילה. קרם ההגנה לפנים מושלם מבחינתי, כי לא חוויתי איתו התפרצויות פצעונים או ראשים שחורים, שהאריזה קטנה וחמודה ולקרם יש ריח של אפרסקים. 



אני מאוד מעריכה את המחשבה שמאחורי קרם הידיים הזה של AHAVA שמכיל 15SPF, אני חושבת שזה גאוני במיוחד לאור מה שהזכרתי קודם - אנחנו תמיד שוכחים את הקצוות שלנו. מוצרים "משלימים" נוספים הם כמובן מוצרים שנועדו להרגיע את העור שלנו אחרי חשיפה לשמש. אני מאוד אוהבת להשתמש בג'ל אלוורה, גם אם לא נשרפתי בשמש אלא, נעקצתי על ידי יתוש מרגיז, אני מורחת קצת וזה מרגיע את הגירוד.ג'ל האלוורה הזה של חברת ROOTS מכיל חומרים טבעיים ואני מאוד שמחה שזכיתי להחשף למוצרים של החברה - אפשר לראות עוד כאן ובהמשך, גם כאן בבלוג.

קרם להסרת שיער Nair הוא דווקא לא מסוג המוצרים שאני נוהגת להשתמש בהם לטובת הסרת שיער. ניסיתי אותו על שיער מאוד עדין באזור הרגליים וגיליתי שהוא עובד מצויין - מורחים, ממתינים 3-5 דקות ומסירים עם מטלית לחה ביחד עם השיער. מצד שני, במקרה שלי נשארה מעט אדמומיות באזור ולכן, מי שרגישה כמוני כדאי שתשקול לקנות את הגרסא שמיועדת לעור עדין. 

מריחה נעימה!




תגובה 1 :

  1. מעניין שאת אומרת שאלה של לייף טובים. התלבטתי לגביהם עכשיו אני חושבת לנסות. תודה!

    השבמחק