4.6.14

סדרת קיץ - מה הכי אהבתי במהלך חודש מאי

אפשר בקלות לקרוא לפוסט הזה "קשקושי מאי" אבל, בחרתי בדרך אצילית יותר והחלטתי לקרוא לו "אהובי מאי" או במילים אחרות, כל מה שאהבתי במהלך החודש שחלף, עד כמה שאפשר להכניס לפוסט אחד.  

May Favorites 2014
























אחרי שאספתי את כל מה שלא הפסקתי להשתמש בו במהלך החודש האחרון או אפילו חודשיים, הוספתי עוד כמה דברים שגיליתי את חיבתי אליהם בשבועיים-שלושה האחרונים. אולי זה נחשב לרמות קצת אבל הי, אם אני אוהבת אז אני אוהבת. 
בפילינג גוף הזה של רונית רפאל, אני משתמשת יותר מחודש למשל, ואני מאוהבת בו עד עמקי נשמתי. בשמפו של הוואי, התחלתי להשתמש בשבועיים האחרונים וגם הוא הצליח להתחבב עלי במיוחד, עד לכדי זניחת שמפו הבננה של הבודי שופ האמריקאי שאני כה אוהבת.




אז אספתי הכל ופתאום חשבתי על זה שלא בא לכתוב על זה פוסט. החלטתי שבא לי לנסות משהו חדש ולקשקש קצת למצלמה. אז כן, צילמתי סרטון והוא קצת מוזר ולא מי יודע כמה ערוך טוב אבל, אני כל כך מתרגשת וכל כך מרוצה שעשיתי את הצעד הזה, שכל מה שבא לי לעשות עכשיו הוא לצלם עוד ועוד סרטונים בהם אני עושה צחוק מעצמי!

מקווה שתהנו!




המוצרים
רקסונה - Shower Clean
גרנייה - neo
ROOTS - דיאודורנט טבעי

תרחיץ פילינג גוף מלח ים וקוקוס L.Raphael
שמפו הוואי לברק קורן בניחוח - זוכה מוצר השנה 2014
תרחיץ גוף + פנים לגבר של DOVE - זוכה מוצר השנה 2014

מסקרה OoLALASH מבית SoftTouch
קונסילר מבית Loreal
שפתון-גלוס מבית Dior [קולקציית קיץ 2014]

אוזניות SMS [אפשר להשיג ברשת קרביץ]
משקפי שמש Ray-Ban דגם RB3509 [אפשר להשיג ברשת אירוקה]


15 תגובות :

  1. איזה מתוקה את. מעניין שאת כותבת כמו שאת נשמעת (או להפך?). אני בעד שתעשי עוד ניסויים שכאלה בהמשך.
    חוצמזה, נראה לי שהגיע הזמן לנסות את הדיאודורנט של גרנייר.
    וגם: יו הד מי את "אני מתחילה לחשוב על כן לעשות רישיון" (גם אני מעל שלושים וטרם הספיקותי, אהמ)
    עכשיו עלי להוכיח שאיני רובוט...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה :) אני כנראה כותבת כמו שאני מדברת, כי מי שמכיר אותי וקורא בבלוג תמיד אומר את זה גם וגם אני מזהה את זה על עצמי.
      בהצלחה לשתינו עם הרישיון! נראה אם אני אלך על זה בסוף או לא.

      מחק
  2. סרטון ראשון שלך, יאיי! איזה כיף! נהנתי מאוד בובה, יאללה עוד סרטונים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקווה להתמיד עם זה. תודה מותק!

      מחק
  3. את חמודה ואקספרסיבית לאללה ויש לך קול נהדר. כיף לראות אותך פור ריל (למרות שזו לא הפעם הראשונה שלי.. ראיתי אותך כבר פעם בניצת והתפדחתי להזדהות).

    השבמחק
    תשובות
    1. אהא! חשבתי שזאת את, איכשהו התלתלים והתיק המפוספס התחברו לי לכמה דברים שכתבת. לא אמרתי כלום, כי לא רציתי לגרום לך להרגיש לא בנוח. אני מניחה שפעם הבאה כשניפגש בניצת, נגיד שלום פחות אנונימי.
      תודה על המחמאות, כיף לקרוא :)

      מחק
    2. זה היה אז אחד מהימים הפחות ייצוגיים שלי (תקופת מבחנים וזה, יומיים או משהו לפני המבחן בניתוח שונות), אז הרגשתי שלא בנוח להזדהות.

      מחק
  4. כקוראת ותיקה, היה לי מאוד כיף לגלות שאת ניראת ונשמעת ומדברת בצורה נעימה ואסטטית בדיוק כמו שאת מצלמת וכותבת. מצטרפת לשרונה, עוד סרטונים!

    השבמחק
  5. אהבתי את הסרטון - בעיני נחמד יותר בהשוואה למילה הכתובה :)
    רציתי לשאול לגבי השפתון-גלוס של דיור : איזה צבע היה מה שהראית בסרטון (כלומר מה המספר שלו?) כי אהבתי את הצבע ואני רוצה לרכוש אותו בצבע הזה בדיוק

    שיהיה שבוע טוב!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מורן, כיף לשמוע!
      הגלוס-שפתון הוא בגוון #754 שנקרא Pandore

      מחק
    2. כן חיפשתי אותו בניו פארם! כמה חבל שעולה מאה וארבעים שקל!! חוצפה :((

      מחק
    3. זה ידוע שבישראל מגזימים עם מחירים כמעט בכל דבר. אולי תנסי להזמין מחו"ל? אם לא, אז פשוט תשימי לב למבצעים, לפעמים במשביר יש מבצעים לא רעים בכלל.

      מחק
  6. בדקתי גם במשביר :) ולא היה להם בכלל מוצרים של דיור
    לא נורא נחכה למבצעים! שבוע טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא במשביר בדיזנגוף סנטר יש דוכן של דיור, אולי לא בכולם יש.
      מבצעים שווים שיבואו עלינו לטובה! שבוע טוב!

      מחק