13.6.14

סדרת קיץ - פנדות אוהבות ורוד

שפתונים בוהקים הפכו להיות חבריי הטובים ביותר בשנתיים-שלוש האחרונות. לפני כן, בכל פעם שהייתי מורחת שפתון אדום, לא הייתי מסוגלת להסתכל על עצמי במראה. אני מניחה, שהשינוי קרה כשהצלחתי להתאים לעצמי את הגוונים הנכונים, כאלה שמחמיאים יותר לגוון העור שלי וכמובן, לאישיות שלי. האדומים שלי נוטים להיות יותר ורודים או כתומים, עם תת גוון חמים יותר.

מאז שהעננים מעל שמי הארץ התפזרו, אני מורחת שפתונים ורודים, כתומים, בגווני פטל ודובדבן כאילו אין מחר. מאז שהשפתונים של בורז'ואה עשו עלייה, אני לגמרי על זה. הגימור שלהם הוא גימור מט - גימור מושלם עבור צבעים חדים - והם עמידים מאוד.

משקפיים מארק ביי מארק ג'ייקובס מתנת אירוקה | שפתון-גלוס בורז'ואה Rouge Edition Velvet בגוון Pink Pong

התמונה הזו לא עושה צדק עם הגוון הורוד-פטל-פוקסייה הזה אבל, תזרמו איתי. לעומת אי הצדק שהתמונה עושה לגוון השפתון, היא עושה צדק מוחלט למשקפיים האלה של מארק ביי מארק ג'ייקובס. עדשות מראה בגוון ורוד-ירוק זה משהו שרק יכולתי לחלום עליו בקיץ לפני שלוש שנים, כשגיליתי את עדשות המראה. מבצע פתיחת קיץ באירוקה לגמרי הגשים לי את החלום, אם אפשר לקרוא לו כך מבלי להיות דרמית יתר על המידה.

זה קצת מוזר כשאנשים ברחוב מסתכלים הישר לתוך העיניים שלך, מתוך הנחה שאם הם לא רואים את העיניים שלך, אז את בטח גם לא רואה אותם בוהים בך. זה גם קצת מוזר כשנשים אחרות אומרות לי שיש לי אומץ, בגלל שאני לובשת שפתונים שכאלה. אני לא יודעת מה לזה ולאומץ, אני פשוט חושבת שזה יפה. אומץ זה כבר משהו אחר.

אולי אפשר להגיד, שזה אומץ להיות בת 31 ולצאת מאיקאה עם דובי פנדה שנקנה בשבילך בלבד. נכון, קניתי עוד כמה דברים אבל, הפנדה הוא לגמרי הקנייה המוצלחת ביותר.

אאוטפיט: חולצה ASOS | מכנסי ג'ינס GAP דגם Sexy Boyfriend | נעליים Pretty Ballerinas | פנדה IKEA

עוד קנייה מוצלחת היא החולצה הזו מ- ASOS. היא עשויה מבד Scuba שזוכה להצלחה בזמן האחרון, והוא מרגיש קצת כמו חליפת צלילה, רק רך ואוורירי יותר. קצת חששתי מסוג הבד כשהזמנתי את החולצה, בגלל שחשבתי שהוא לא ינשום וכתוצה מכך יפיץ ריחות לא נעימים אבל, לשמחתי הרבה זה ממש לא קרה. אני מאוד אוהבת את השילוב של השחור עם הלבן ואת המיקום המדוייק של החלקים השחורים בצדדים, שיוצרים אשלייה לגזרה צרה יותר.


איפה להשיג, אם חשקה נפשכן בשפתון עמיד ובוהק ושאר ירקות?

← בורז'ואה Rouge Edition Velvet - להשיג בסופר פארם במצבעי 1+1 או ב - 59.90 שקל ואפשר גם כאן
← חולצת Scuba מ- ASOS
← משקפי שמש של מארק ביי מארק ג'ייקובס ברשת אירוקה מבצע פתיחת קיץ ב- 239 שקלים [עבור משקפיים של מארק ביי מארק, אמפוריו ארמאני, בברלי הילס פולו קלאב, ווג ולקוסט.] עד ה- 22/6.


רציתי להודות על הפרגון שקיבלתי מכולם על הסרטון הראשון שלי. כיף לקרוא וכיף לשמוע שאהבתן ואפילו אהבתם. יש עוד כמה שיגיעו ממש בקרוב.


תהיו פנדות ורודות.
זה כיף.


6 תגובות :

  1. בתמונה הראשונה את נראית כמו מתוך איזה קליפ פסאודו-עתידני מתחילת שנות האלפיים :)
    האודם יפה מאוד, אבל הג'ינס - וואו.

    השבמחק
    תשובות
    1. איכשהו הזכרת לי עכשיו את spaceman של babylon zoo. בכל מקרה, תודה :)
      אני מאוהבת בגזרה הזו של הג'ינסים של גאפ וזה השני שלי כבר.

      מחק
  2. הבובות הפרוותיות באיקאה זה משהו משהו. היינו שם גם ביום שישי האחרון וממש התפתתי שלא לקנות עדיין שום דבר לתינוקי שיגיע.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבובות שלהם נותנות יופי של תמונה ביחס לעלות. הפנדה הזו עלתה 19 שקל, ואני בטוחה שבכל מקום אחר היא הייתה עולה קרוב ל - 80 שקל.

      מחק
  3. את ממש יפה והחולצה מאוד מחמיאה לך.

    השבמחק