2.8.14

תחנות בדרך לחיים מסריחים פחות

בגיל 7 נוכחתי לדעת, שאני לא עוד יהודייה מיני רבות אלא, "יהודייה מסריחה". חזרתי הביתה מבית הספר וסיפרתי על כך להורי, אמא שלי לא עשתה הרבה עניין מהסיפור והסבירה לי שהכל בסדר, אני עדיין יהודיה כמו קודם רק, שפעם הבאה שמישהו בבית הספר יגיד לי דבר כזה, אני צריכה לענות לו שאני לא מסריחה בכלל, כי אני עושה אמבטיה מידי ערב בשעה 20:00, שעה לפני שאני הולכת לישון. באותה התקופה, זה נשמע לי מאוד הגיוני וכך באמת עניתי לבאה בתור שהחליטה להגיד בקול רם מה היא חושבת על ריח הגוף שלי. הילדה הייתה גדולה ממני בכמה כיתות והיא הייתה מאוד מופתעת מהתגובה. כל כך מופתעת שכמה ימים אחר כך, היא הצביעה עלי ואמרה לחברתה "הנה היהודייה החכמה". אני חייבת להודות, שאני מעדיפה בכל רגע נתון להיות "החכמה" ולא "המסריחה", אז חייכתי והמשכתי הלאה. 

בגיל 8 וחצי, כשעשינו עליה ואבא שלי אמר לי שבישראל אף אחד לא יקרא לי "יהודייה מסריחה", להפתעתי הרבה נוכחתי לדעת שאני "רוסיה מסריחה". שוב חזרתי הביתה ושוב ידעתי את הוריי בכינוי החדש שהחליטו לתת לי ושהוא שוב קשור לריח הגוף שלי. הפעם כבר זכרתי לענות שאני עושה אבמטיה מידי ערב ואפילו כבר ידעתי איך להגיד את זה בעברית, רק שלא ידעתי איך קרה שפתאום הפכתי לרוסייה. אמא שלי המדהימה, שוב נתנה לי את ההסבר ההגיוני ביותר, שתופס עד עצם היום הזה. היא אמרה, שלהיות רוסייה זה אחלה אבל אני, מימי לא ביקרתי ברוסייה ולכן, רוסייה אני לא. אם מישהו רוצה לקרוא לי כך, שלפחות ידייק ויגיד "ליטאית מסריחה" ומה לענות על זה, אני כבר יודעת. היא הוסיפה, שכשאגדל אני אהיה מוכרחה לבקר בסנקט פטרבורג ברוסיה, כי אין מקום יפה או מלא בתרבות יותר מהמקום הזה. בינתיים הנסיעה הזו עוד בשלבי תכנון אבל מה לענות על הכינוי המוזר הזה, כבר יש לי.

שמפו ומרכך פינוק בתוספת קרטין | תחליב רחצה פינוק בתוספת אלוורה וקרטין

בגיל 17, בעודי מגבשת אישיות בדרך לתעודת בגרות מלאה ב-5 יח"ל מימין ומשמאל, נוכחתי לדעת ש"רואים עליך שאת שמאלנית". הפעם הופתעתי באמת - איך רואים? מה, כבר רואים? זה כבר לא משהו שמריחים? ביקשתי הסבר מחברתי לשולחן הלימודים והיא הסבירה שרואים עלי שאני שמאלנית, כי יש לי אופוריה בעיניים. מודה, לא הבנתי. שוב הגעתי הביתה אחרי יום לימודים ארוך ושוב עדכנתי במידע החדש את הורי. אבא שלי אמר לי שאין מה לעשות, ויש כל מיני סוגי אנשים בעולם, גם כאלה שלא באמת יודעים מה הם מדברים. הוא הוסיף שזה בסדר, כי "יש כל מיני וגם צריך שיהיו כל מיני", משהו שקשור לאיזון בעולם. אמא שלי ויתרה הפעם ואמרה לי להניח לנושא, שזה נשמע כל כך מטופש שאין מה להתעסק בזה בכלל.

סדרת RED SUNSET מבית BODY SHOP | ג'ל רחצה וג'ל לחות לגוף | דיאודורנט גרנייה FRESH CLEAN

בגיל 31, עם אישיות מגובשת ודעות פולטיות שהתבססו בעיקר עם סיום השירות הצבאי, נוכחתי לדעת שאני "שמאלנית מסריחה". כבר לא "אופוריה בעיניים", שוב חזרתי לריח גוף לא נעים במיוחד. 

המסקנה שלי היום, היא שאני מעדיפה להיות מסריחה בכל זמן נתון מאשר להיות בורה. בכל זאת, יש כל כך הרבה מוצרים נהדרים שיכולים לשפר ריח גוף.
בורות עוברת מדור לדור ומאוד קשה להיפטר ממנה.

 שיהיה שבוע מסריח פחות.

12 תגובות :

  1. רוצה להיות חברה שלי? אני גם אשכנזייה מסריחה וגם שמאלנית מסריחה, ולמרות שאני בהחלט לא נהנית מהלחות הישראלית, אני מקפידה להתקלח, לחפוף, להשתמש בדיאודורנט ואפילו למרוח קרמים ומדי פעם להזליף בושם - כך שאני בטוחה שאני לא מסריחה!
    P:

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כך, אז את עונה לקריטריונים של חברה מבחינתי :)

      מחק
  2. אני קוראת את הבלוג שלך כמה שנים ומגיבה עכשיו לראשונה. הפוסט הזה היה מצחיק, מקסים ושובר לב בו זמנית. מעניין שמסריח הוא העלבון האולטימטיבי ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה, מאוד מעריכה את זה.

      מחק
  3. איזה פוסט חזק ובכלל רציתי לכתוב לך שאת פשוט נהדרת! ילדים יודעים להיות גועלים ומגעילים, וחוויתי את זה גם כילדה וגם עכשיו כמורה, אני רואה את זה מהצד ונחרדת.
    מזל שאני מכירה אותך ואני יודעת שאת הכי רחוקה מלהיות מסריחה, בכל צורה שהיא ;-)
    אוהבת'ותך בובה! נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוהבת אותך בחזרה :) תודה רבה על המילים החמות! שבוע טוב!

      מחק
  4. חדה ומשובחת כהרגלך

    השבמחק
  5. הרבה זמן לא הגבתי כאן למרות שאני קוראת הפתיחה מרגשת ועצובה בו זמנית, אבל גם הצליחה להעלות לי חיוך. אמא נהדרת יש לך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אמא שלי באמת נהדרת!

      מחק
  6. ROFL
    ברוכה השבה לעולם הכותבות בעלות האמירה. התגעגענו :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. חייבת להודות שזו אחת התגובות היותר מעליבות. שמחה שנהנית מהפוסט.

      מחק