17.8.14

נשיקות ומזגנים

בהמשך למשפטים שנזרקים לאחרונה לאוויר בסנגון של "לקחו לי את יולי" משל היו אלה בתולי נערה תמימה, אפשר להגיד שלכולנו לקחו את יולי והוא כבר לא יחזור. לפחות לא יולי 2014. עכשיו אנחנו כבר עמוק בגהנום, הידוע בכינויו כ"אוגוסט" או "אוגוסט פוסט מלחמה".

אני שונאת להתלבש באוגוסט ויש ימים שרק המחשבה על הלבשה תחתונה עושה לי חלושס. אבל הנה, לבשתי שמלה! השמלה הזו חיכתה שאלבש אותה יותר מחודש. ראיתי אותה לראשונה לפני יותר מחודש על ריי שגב המהממת, בקמפיין ל- Adika Curves. מבחינתי זו הייתה עוד שמלת פסים מושלמת - כי עברו כבר כמה שנים מאז שמלת הפסים המושלמת האחרונה. Adika היו מספיק נחמדים כדי לשלוח לי את השמלה ואני...לי גנבו את יולי, אז העברתי את השמלה לאוגוסט. 

שמלת פסים איזי Adika Style | שרשרת מהאוסף של תלמה קמריני | נעליים Pretty Ballerinas | משקפי שמש [ישנים] H&M
















השמלה הזו מהר מאוד הפכה להיות אחד מפריטי הלבוש הוורסטילים ביותר שיש לי בארון ולכן, גם מהשימושיים ביותר. כל מה שצריך זה להחליף את הנעליים ולשנות את האקססוריז - כמה בנאלי, כמה פשוט ומאוס, ככה קל ובאוגוסט, הכל צריך להיות קל.



בוגונביליות עושות אותי שמחה, במיוחד כשאני מגלה שהאודם והנעליים שלי תואמים את צבען הורוד-סגול. עכשיו נותר רק לאחל נשיקות ומזגנים.


8 תגובות :

  1. מי ששלח לך שמלת פסים, ללא ספק ידע מה הוא עושה :) את נראית בה נפלא!

    השבמחק
  2. איזה כיף לראות אותך מחייכת! עשית לי את היום עם הצבעים האלה שלך!

    השבמחק
  3. השמלה נראית עלייך נהדר, וכשהיא גורמת לך להרגיש נהדר זה פשוט נפלא; אך היא לא חמה מידי לחודש אוגוסט?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלא ממש, היא ברובה מכותנה כך שזה בסדר.

      מחק
  4. תודה לכולן על התגובות ♥

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...