31.8.14

לא תיק איפור

מכיוון שפרץ קצת שלום, לפחות לשלושת השבועות הקרובים, החלטתי שזה בדיוק הזמן לשוב ולהתעסק בזוטות. נגיד, מה אני מכניסה לתיק האיפור שלי, שהוא בכלל לא תיק איפור.

זה לא ממש מזמן כשהחלטתי להציץ מה שלום הסייל של בנסימון ישראל וגיליתי להפתעתי הרבה, שבמקום נעליים, מה שממש מתחשק לי זה הארנק הגדול והאדום-כתום הזה. הוא היה [וישנו עדיין] בחמישים אחוזי הנחה והוא גדול ומלא בכיסים ותאים וזה נראה לי, שזה יהיה מאוד נכון לתקוע אותו בתיק היומיומי שלי. 

וכך היה.


אז זה ממש לא תיק איפור. 
מדובר בשני פאוטצ'ים שחוברו להם יחדיו כאשר כל אחד מהם נסגר ברוכסן. בכל אחד מהם יש חלוקה לתא גדול וקטן. מצידו החיצוני של האחד יש תא אחד ומצידו של השני, שני תאים קטנים. 

בפנים יש לי מיני ירקות, בעיקר של בנות, החל מאיפור והגיינה ועד מטענים ואפילו שני פלאפונים שנכנסים בול לשני התאים החיצוניים. 

גאוני.


בגזרת האיפור והטיפוח נשמר השקט עם התחדשויות מעניינות מאוד. תחילה, סט שלוש מברשות מוקטנות של Real Techniques שהוזמן מ- IHerb. הן קטנות וחמודות ועושות יופי של עבודה כשצריך טאצ'-אפים. יש Fix+ של מאק שלא ניסיתי מעולם עד לפני כחודשיים שהחלטתי שהגיע הזמן לבדוק מה הקטע וקצת התמכרתי אליו. עדיין לא ברור לי מה הקטע.

הסומק הקבוע של הקיץ Melba של מאק, טוש אקלה, קונסילר true match של לוריאל אהובי משכבר הימים וליפ באלם של דיור. חידוש מעניין נוסף, הוא ג'ל עם גוון לגבות של מייבלין שהוא לא פחות ממעולה - מקבע את הגבות וממלא אותן איפה שחסר. יש לי גם דוגמית קטנה של בושם, כי תמיד מסריח איפשהו במדינה הזאת, במיוחד למשתמשי התחבורה הציבורית.

פודרה בתפזורת של BOAZ שנשלחה אלי להתנסות ועושה יופי של עבודה בקיבוע הקונסילר ומתן מעט כיסוי איפה שצריך. למרות שהיא בתפזורת היא מאוד נוחה לשימוש כשיש מברשות קטנות זמינות לכל משימה.

ההתחדשות האחרונה היא עפרון שפתיים ושפתון צ'אבי בגימור מאט מבית flormar הגרמני. מעולים. עמידים, בגוון אדום-כתום שמתכתב נפלא גם עם ה"לא תיק איפור" שלי וגם עם מצב הרוח.

עד העונג הבא.


2 comments :

  1. אני מאוד אוהבת את פוסטי "מה בתיק" שלך. גם כשאין לי כוונות לרכוש כלום, הם פשוט עושים לי מצברוח טוב.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...