25.10.14

סתיו?

הנה משהו שאני יכולה לבהות בו שעות - האימג'ים העונתיים של טומי הילפיגר. ואני לגמרי בטוחה שהעונה שהייתי בוחרת היא סתיו. תמיד יש אנשים בגילאים שונים, כולם נראים סופר שיק והם תמיד בחוץ ביער כלשהו או בים או באתר סקי והם כולם  נראים נהדר, גם הכלבלב.

סתיו אמיתי זה משהו שרק אפשר לאחל לו במדינת ישראל. מה לעשות, פשוט אין פה כזה. בדיוק כמו שאין פה אביב אמיתי ובדיוק כמו שאין פה תחבורה ציבורית בסופי שבוע. יש דברים שלא ניתן להשיג בארץ, אז לפעמים חייבים לעשות הפסקה ולצאת לחפש את זה מקומות אחרים. 

לפעמים, זה פשוט עושה טוב לנשמה. ולא, לא בגלל שכשחוזרים מרגישים יותר טוב לגבי המקום שחזרנו אליו. סתם כי מדובר בהפסקה קומית כמעט, כשהבדיחה היא לחלוטין על חשבונך.

אז זה בדיוק מה שעשיתי - נעלתי את המגפונים המושלמים האלה מקולקציית הסתיו- חורף 2014-2015 של טומי הילפיגר ולקחתי הפסקה במקום שבו יש סתיו אמיתי, שכולל עלים בכל הצבעים הנכונים, משקאות סתיו בבתי קפה ופיש אנד צ'יפס לקחת, סתם כי אפשר.

מגפונים | טומי הילפיגר סתיו-חורף 2014 - 2015




במהלך החופשה הזו אימצתי לעצמי את סגנון הלבוש שאני הולכת לאמץ במהלך כל העונה הקרה שמתישהו תגיע גם למחוזותינו - גרביונים, מגפונים, שמלה ומעיל. הדגש הוא על השמלה עם הגרביונים והמגפונים. אלה הולכים להיות המדים החדשים שלי ואני לא מתכוונת להתנצל על כך. 

אאוטפיט: מעיל VERO MODA | שמלה American Apparel | גרביונים Life | צעיף Isabel Marant x H&M  | מגפונים ותיק Tommy Hilfiger



אז עכשיו אחרי שקיבלתי את המנה הגדושה שלי של עלים בגווני האדום-כתום-צהוב-חום-ירוק אני יכולה להמשיך להזיע קצת כל יום בצהריים עד שאני אוכל לממש את השמלה-גרביונים-מגפונים שלי.

וכן, גם בחורף הזה, בא לי ללבוש רק שחור ואפור. מזל שיש לי תיק אדום.

6 תגובות :

  1. איזה כיף לראות פוסט חדש ממש! שמחה מאוד שחזרת בכוחות מחודשים. את נראת נהדר ועושה חשק למזג אוויר קריר יותר.

    השבמחק
  2. אני לא יודעת איפה היית, אבל מהמם שם!
    שחור ואפור זה מעולה. בסוף מתרגלים לזה וקשה ללבוש משהו אחר. אבל אפשר תמיד גם ג'ינס.
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בברלין ותמיד מהמם שם. ג'ינס זו התוספת המושלמת תמיד :)

      מחק
  3. הזכרת לי למה התחלתי בכלל לקרוא בלוגי אופנה - בגלל תמונות כמו הראשונה ששמת. מאוד נוסך השראה ועושה לי חשק דווקא להתלבש בצבעוניות מעושנת כזאת, לא בשחור-אפור. אה, וגם התמונות מברלין מדהימות ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הצבעוניות המעושנת מהממת בעיני ומשתלבת נהדר כשהטבע נצבע בצבעים כאלה בדיוק. בתל אביב אני יותר מתחברת לאפור-שחור-לבן. לא יודעת למה.

      מחק