28.10.14

קצת שופינג לא הרג אף אחד

פודרה של קלרינס Everlasting Compact Foundation SPF15 | שפתון מט ומקבע צלליות של NARS
אני מצטערת, אני חייבת להחמיא לעצמי, אבל זו אכן אחת התמונות מכל אלו שאי פעם צילמתי, שאני הכי נהנית לבהות בה. הכל פה יפה. פשוט יפה.

מה יש פה בתמונה החלומית הזאת? טוב ששאלתן. או שאולי שאלתם, אני לא כאן כדי לשפוט. ובכן, מדובר בפודרה מייקאפ של קלרינס שעושה ביקור חוזר לבלוג שלי ולתיק האיפור של אמא שלי. הן נפגשו לראשונה ב- 2012 וזה עתה שהפודרה הסתיימה. אין מה לומר, אמא שלי לא מתאפרת הרבה אבל הי, כשהיא מכירה מוצר שהיא מתאהבת בו, היא מתאהבת בו. 

שני המוצרים הנוספים הם בשבילי והם של NARS. זה מאוד מצער שעדיין לא ניתן להשיג NARS בארץ ולכן, אני מידי פעם מציצה במה שיש לסטרוברינט להציע והנה, נפלתי בדיוק על מה שהייתי צריכה וגם רציתי לנסות כבר הרבה זמן. 

תחילה, פריימר לעיניים או מקבע צלליות ליתר דיוק. מדובר במוצר שמגיע עם אפליקטור שדומה לזה של ליפ גלוס רק שהפעם מורחים אותו על העפעף. המטרה היא לגרום לצלליות להישאר בדיוק איפה שהנחנו אותן ולא לנדוד, כמו שהן נוהגות לעשות על העפעפיים שלי. ובכן, מדובר במוצר מצויין. אני אפילו יכולה להגיד שהוא טוב יותר מזה של OFRA. מהכלי הוא יוצא בצורה משחה לבנה ומיד עם המריחה הוא הופך להיות שקוף ולא, הצלליות לא זזות. כל היום. אני מאוהבת.


השפתון שמפגיע בצורת עיפרון עבה שצריך לחדד, הוא בגימור מט ובגוון Dragon Girl שזה בערך הגוון הכי יפה שיצא לי להיתקל בו. אפשר לראות אותו עלי בתמונת הפרופיל שלי...משהו בין אדום, ורוד, כתום...מהמם.

זהו, אלה הרכישות. 
אנחנו מרוצות.
החרוז במקרה.


3 תגובות :

  1. יש לי את הפריימר של נארס והוא פשוט מצויין! תתחדשי על הכל, נראה מושלם.

    השבמחק
  2. מריחה ולא מריכה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...