22.11.14

דברים לעשות כשהשמש מפסיקה לשרוף את קצוות השיער



← לגזור פוני. לבד. 
אני כבר אלופה בזה.

← פילינג לקרקפת. כן, אמרתי פילינג. 
מערבבים מלח ים גס [אבל לא גבישי] עם שמן זית, שמן קיק, כמה טיפות שמן עץ התה או שמן עץ הדפנה או כל שמן אחר שאוהבים את הריח שלו ויכול לתרום לקרקפת. מסרקים את השיער לפני המקלחת, מרטיבים את השיער היטב ומתחילים לעסות את הפילינג לקרקפת. לאט, בזהירות, בעדינות. חופפים כרגיל. 
מקבלים שיער רך, נעים וקרקפת נקייה ו"נושמת".

← קוראים ספרים. 
יש לי ארבעה חדשים. כרגע אני עם לינה דנהם ועמנואל קאנט. 
לגבי לינה, מדובר בספר משעשע וקל לקריאה. מה שכן, היו כמה קטעים שמעט הביכו אותי. מוזר, אני יודעת.
לגבי עמנואל, בהמשך.

← לקנות לעצמך בושם חדש. 
הייתה לי דוגמית של Miss Dior ולא יכולתי להספיק להסניף את הריח בכל פעם שהייתי מתבשמת בו. בסופו של דבר 40% הנחה בסופר פארם הכניעו אותי. יאמי.

← לשמור על לחיים ורדרדות, כאילו שיש שלג בחוץ ושמש שקרנית. ותודה ל - Soft Touch על כל היופי הזה.

← לצבוע את הציפורניים בלק אפור.
כי זה הצבע החורפי המושלם - מתאים לכל שפתון בכל גוון אפשרי ותמיד נראה סופר שיק. הלקים של American Apparel הפכו להיות מהלקים האהובים עלי גם בגלל מבחר הצבעים המעולה, הפורמולה הקרמית והעמידות וגם כי הם לא יקרים מידי [35 שקל].



6 תגובות :

  1. פילינג לקרקפת??? הרגת אותי עכשיו.

    השבמחק
  2. מהממת כהרגלך!

    השבמחק
  3. בא לי פילינג לקרקפת וגם סאן אין בשיער כי אני כבר לא יוצאת לשמש וכבר לא כל כך בלונדינית.

    השבמחק
  4. אווו פילינג לקרקפת נשמע תענוג! מופתעת מעצמי שטרם ניסיתי. איישם בהחלט.
    תשאילי לי את לנה?

    השבמחק
    תשובות
    1. פילינג לקרקפת זה בגדר החובה במזג אוויר כזה. סיימתי אתמול את לינה, את מוזמנת :)

      מחק
  5. ממליץ על טיפול במלח.
    חדרי מלח וסאונת מלח.
    בריא מאוד

    http://house-salt.co.il

    השבמחק