26.12.14

32 דברים לא חשובים



32 דברים לא חשובים שלא ידעתם עלי:

1. אני בת 32. היום!
2. נולתי ב 15:45 אז טכנית יש עוד זמן עד שהפלא הזה ימלא את העולם.
3. אני מאוד אוהבת את יום ההולדת שלי. אני אוהבת אותו בסביבה המקורית שלו - חורף אירופאי ורצוי מושלג אבל, אני אוהבת אותו גם כשיש שמש בחוץ ממש כמו היום.
4. אני במצב רוח מרומם שבוע לפני יום ההולדת וגם שבוע אחריו. זה מעצבן אנשים.
5. עדיין מבקשים ממני תעודה מזהה בעת רכישת משקאות אלכוהוליים או סיגריות. זה מעצבן אותי.
6. חזרתי לעשן אחרי כמעט חמש שנים שלא עישנתי. למה? ככה. בינתיים לא בא לי להפסיק.
7. אני 155 סנטימטרים וחצי. כן, וחצי. זה חשוב.
8. חבר שלי מגיע לגובה של 195 סנטימטרים.
9. לפני כמה שנים, ישבנו במסעדה, הוא הלך לשירותים ואני נשארתי בשולחן. ניגשה אלי אישה לא צעירה במיוחד ושאלה אותי אם אני לא מתביישת. עניתי שבגדול, אני לא אבל למה בעצם אני צריכה? היא אמרה שזה מגוחך שיצור קטן ונמוך כמוני לא טורח לנעול עקבים ליד גבר גבוה. מודה שיצא לי הצחוק הכי עמוק שצחקתי בחיי.
10. 99% מהזמן אני לא נועלת עקבים.
11.את הכתר המתנפח הזה הזמנתי מ ASOS לפני כחודש, כי ידעתי שזה מה שארצה ללבוש היום.


12. יש לי אוזניים ממש קטנות. עד לכדי כך שאוזניות שנכנסות לאוזן, לא משנה כמה קטנות הן יהיו, יכאיבו לי מאוד.
13. אני שונאת צלילים מונוטוניים.
14. אני שונאת לשמוע אנשים מכרסמים. במיוחד אם זה במהלך נסיעה בתחבורה ציבורית.
15. השאלה המפגרת והמעצבנת ביותר שתוכלו לשאול אותי כשתפגשו אותי לא משנה איפה - מה את עושה פה? שמישהו יגיד לי מה המטרה לשאול שאלה כזאת בתחנת רכבת, ברחוב, באירוע, בלא משנה איפה. מה?!
16. מהציטוטים האהובים עלי: L'enfer, c'est les autres - יש לי נטייה למיזנתרופיה.  
17. אני שונאת לראות מושב אסלה מורם.
18. נייר טואלט צריך לצאת מלמעלה ולא מלמטה. מי שסובל מאותה הפרעה, יבין.
19.אני שונאת כשאנשים זרים פונים אלי בכינויי חיבה. אתם לא באמת יודעים אם אני מתוקה או חמודה, אני בהכרח לא אחותכם וגם הנשמה שלי לא מרגישה צורך שתפנו אליה.
20. מאכלים שנואים: קוסקוס [דיברנו על זה], דג מלוח [גם על זה דיברנו], אפרסמון, שסק, דברים ששוחים במשהו אדום ושמנוני.
21. במבה או שוקולד? במבה.



22. דגים מעושנים! נום נום נום.
23. כל בוקר אני שותה הפוך גדול על סויה, פושר. הבריסטה בקפה השכונתי מחבב אותי פלוס פלוס על המקוריות, לטענתו.
24. אף פעם לא יהיו מספיק פעמים שבהם הייתי בברלין.
25. מכירים את הפרסומות של דוריטוס "נראה אותך מצטלם פה עם ... "? אז בערב אחד כשחזרתי מעבודה, ירדתי בתחנת הרכבת שלי, היה שם שלט "נראה אותך מצטלם פה עם היפסטר", רץ אלי ילד פסטיגל בן 10 בערך וביקש שאצטלם איתו ליד השלט. אבא שלו אמר לי "מה 'כפת לך נו? תפרגני לילד! אולי יזכה במשהו". 
תגובתי שמורה במערכת.
26. יש לי רמה מסויימת של הייפרמוביליטי - אני יכולה לעשות דברים מוזרים עם המפרקים שלי.
27. אני אוהבת לראות סדרות מסוף שנות התשעים - תחילת שנות האלפיים ולשים לב לכל משפט שהוא לא פוליטיקלי קורקט שנאמר, כזה שבחיים לא היה עובר צנזורה של ימינו.
28. או לחילופין, לשים לב לפאשלות של ההפקה - סקס והעיר הגדולה, עונה ראשונה, קרי יושבת לצד מקלט טלויזיה וכותבת את מחשבותיה. כל צוות הסאונד משתקף במקלט הטלוויזיה. פרייסלס.
29. אני נוחרת, זו השמועה. אני עדיין חושבת שמדובר בעלילת שווא עד שלא יוכח אחרת.
30. אני אוהבת משחקי מילים, רפרנס מסרטים, סדרות טלויזיה ומשירים. אני חננה.
31. אין לי טלויזיה. מיותר לשאול אותי אם ראיתי בייבי בום, גם אם הייתה לי טלויזיה.
32. אני ישנה בטיסות. תמיד. עוד לפני שהמטוס מתישר, אני כבר ישנה. 

ואחד לשנה הבאה:
33. עד היום, עוד מעט 7 שנים מאז שהבלוג הזה החל את דרכו, אני מופתעת ומתרגשת בכל פעם מחדש כשמישהי פונה אלי ואומרת שהיא קוראת והיא מאוד נהנית מהבלוג שלי. זה אדיר כמעט כמוכן. תודה.

שבוע חגיגי!




7 תגובות :

  1. אז אני קוראת כבר יותר משנה וגם אוהבת :) (וגם מגיבה בפעם הראשונה)

    מזל טוב!

    השבמחק
  2. אוהבת פוסטים כאלה ומזל טוב כפרעלייך, עיניים, נשמה חמודה.

    השבמחק
  3. גם אני עם האוזניות!!
    איך עוד לא המציאו גדלים?! אני חייבת להשתמש בחיצוניות וזה פחות כיף

    השבמחק
  4. את מהממת! מזל טוב!

    השבמחק
  5. מזל טוב! עכשיו אני חייבת לבדוק את העניין של סקס אנד דה סיטי. איך ראיתי כל הסדרה (בבינג'ינג-על, יש לציין) בלי לשים לב?

    השבמחק
  6. יוו מזל טוב! את פשוט מהממת בייחוד עם הכתר!

    השבמחק
  7. את גבוהה ממני בסנטימטר בדיוק.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...