14.2.15

אני ושפתון חד הקרן שלי


כמובן, שבזמן שכולם סביבי מוכרים את נשמתם לשטן ורוכשים דירת 4 חדרים בבאר יעקב החדשה או ראש העין החדשה או כל עיר אחרת שנמצאת איפשהו ויש צורך להוסיף לה את הסיומת "החדשה" כדי שמישהו ירצה להתיחס לקיומה, אני מעדיפה לבזבז את הכסף שלי על שפתונים חדשים. ונעליים אבל, זה פוסט אחר.

ברגע שגיליתי ש Lime Crime עושים משלוחים לישראל [אפילו שמחיר המשלוח לא זול, כ- 11$] החלטתי להתחדש סוף סוף בשפתון כתום, כמו שאני אוהבת. תודו, אין הרבה דברים יותר טובים בחיים משפתון כתום [אולי דירה בפתח תקווה החדשה]. כמובן שאין מצב לא לרכוש את ה- Velvetines והפעם באדום קלאסי בגוון Red Velvet. אני מאוהבת בשני הצבעים, במרקם, בעמידות, בעובדה שהם טבעוניים, באריזות שלהם, בריח שלהם, בהכל.

אז חלקכם יגידו שאני בן אדם נוראי, מבזבזת את הכסף שלי על שפתונים כתומים ואדומים כשבעצם, אני יכולה כבר עכשיו להיפרד מכלל חסכונותיי, להוסיף על זה הלוואה נאה ולהתחיל במשא ומותן עם בבון מבויית כלשהו שקורא לעצמו קבלן, בכדי לקבל את הדירה שלי - החלום הישראלי - ולקוות שלא יצאו לי מים מהקירות, כמו שקרה לכמה ממכריי. המממ...התשובה במקרה זה היא you do you והשאר ידוע.



במסגרת ה- you do you - קוסמטיקה קוריאנית.
בחרתי בליפ-טינט של Etude House בגוון דובדבן. הוא ורדרד ושכבה אחת ממנו נותנת גוון מאוד טבעי. אם מורחים שכבה נוספת, הגוון הופך להרבה יותר אינטנסיבי ומתקבל מראה של your lips, but better. 

בנוסף, הזמנתי קונסילר של skin food בגוון אפרסקי בכדי לכסות טוב יותר את העיגולים מתחת לעיניים שהופיעו אחרי כמה לילות מלאי שיעול וחסרי שינה. קראתי עליו קצת ביקורות אונליין ואכן, מדובר בקונסילר קרמי מאוד, שמתאים לאזור שמתחת לעיניים אבל, אפשר להשתמש בו גם באזורים שמסביב לאף והשפתיים. המוכר הכניס לאריזה גם דוגמית של סבון-פילינג שאני בטח לא אנסה, כי אני לא מסוגלת להשתמש בפילינג עם חלקיקים פיזיים.

אז עכשיו כשלכם יש הלוואות של מאות אלפי שקלים ולפעמים אף מיליון או שניים ודירה נאה מזרחה מכאן, לי יש שלושה שפתונים מרגשים במיוחד וקונסילר אחד, שיש מצב שיעזור לכם גם. 

to each his own


10 תגובות :

  1. נראים טוב. לא מכירה אף אחת מהחברות ועשית לי חשק לנסות.
    לגבי דירה חדשה - גם אנחנו כמעט נפלנו למלכודת ה-"פתח תקווה" וניצלנו משם בדקה התשעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. את חייבת לנסות את lime crime, הם נהדרים!
      אני זוכרת שסיפרת לי לגבי זה שניצלתם ברגע האחרון ממלכודת הפ"ת :) שמחה בשבילכם!

      מחק
  2. אני באמת לא רואה צורך לקנות בית בעיר אליה החלומות הולכים כדי למות, כשאפשר לרכוש שפתון חד קרן - ועל כך יעיד האוסף שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגדרה מדוייקת - עיר אליה החלומות הולכים למות!

      מחק
  3. מאיפה הגיע הנושא הזה של הדירה פתאום?
    לי אין כסף לדירה ואני בכלל לא חושבת על זה. גם העולם משתגע, עדיף, לדעתי לשמור על כסף נזיל למטרות בריחה.
    השפתונים מהממים, אבל אפילו בשבילם אין לי כסף.
    את חמודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כולם סביבי קונים דירות, בתים...מזעזע. אני לא מבינה מאיפה יש לאנשים את הביצים לקחת הלוואה של מיליון שקל. לא הייתי מצליחה לישון בלילה בדירת ארבעת החדרים המפוארת שלי, שממוקמת בחור תחת כזה או אחר.

      מחק
  4. כל כך מכירה את זה! :-)

    אני עצמי מפחדת להיכנס לסופר פארם כי אין מצב שאצא רק עם מה שאני צריכה... ;)

    השפתונים נראים מהממים ואת עושה לי חשק לקנות גם (חייבת לעצור את עצמי tho!)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד בעד לקנות איכות, לא בא לי שיהיו לי מיליון דברים שהם לא בשימוש. עדיף אחד- שניים שאני לגמרי מאוהבת בהם.

      מחק
  5. קוסמטיקה קוריאנית-תאווה לעיניים.
    השפתונים נראים דלישיוס!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...