28.2.15

בעתיד הקרוב

קולקציית האביב-קיץ 2015 של טומי הילפיגר שוב הצליחה לעשות לי את תחושת החמימות הזאת, שגורמת להתגעגע לריחות הפריחה שאפשר להריח ממש לפני שנהיה חם כמו בגהנום. סוף השבוע האחרון המחיש לי במיוחד כמה שאני כבר מתגעגעת למזג אוויר חם וכמה שבא לי לקלף את השכבות.

חבל שמדובר רק בשבועיים, פחות או יותר, שבהם אפשר ללבוש מכנסיים קצרים עם מגפוני ג'מש קלילים ולזרוק על עצמך צעיף בנונשלנטיות.
עם זאת, אלה השבועיים האהובים עלי בשנה.


הקולקצייה החדשה של טומי הילפיגר לא מאכזבת גם השנה מבחינתי, כי יש בה כל מה שבחורה עירונית יכולה להזדקק לו - פריטי בסיס איכותיים שמהם אפשר לבנות מלתחת עבודה ים תיכונית [באירופה או בארה"ב זה לא היה עובר], פריטים שבקלות יכולים להתאים גם ליומיום וגם לערב או לאירוע קצת יותר מפונפן וכמובן, פריטי קיץ מובהקים - שמלות אווריריות, גלביות, בגדי ים, סנדלים ותיקים קטנים.


צילום: יוהאן סנזי 

עד מתי סווטשירט של S,Wear ?!
אני כבר חולמת ללבוש שמלת בריכה ודקלים ולאכול המבורגרים ליד בריכה אמיתית.




2 comments :

  1. אוי השמלה השמלה! עשית חשק!

    השבמחק
  2. לגמרי שמלת הדלק הזאת.
    תהיה לי אחת כזאת השנה, אחרי שבשנה שעברה התעלפתי מבגדי הים של החברה האוסטרית שעושה כאלה הדפסים.
    מהמם!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...