21.7.15

התגלמות הפשוט



כן, זה נכון...כל הבלוגספירה התמלאה בכריות. אני לא אשקר, כשהציעו לי לקבל את הכרית החדשה של לנקום לטובת סקירה, אמרתי כן ותודה רבה בלי להסס לרגע. מדובר במוצר שקיים כבר תקופה לא מבוטלת בשוק האסייתי והוא חדש לשוק המערבי והישראלי בפרט. הרבה לפני שאני אזרוק לאוויר האינטרנטי מילים כמו "מהפכני", "משגע", "נהדר" ועוד, אני אגיד שקודם כל ולפני הכל מדובר במוצר מסקרן ולפי כמות העדכונים בענייני ביוטי לאחרונה, אפשר לראות שלא הסתקרנתי הרבה בזמן האחרון. 



אז להלן הכרית, או כרית הפלא ...או פשוט Miracle Cushion. המילה "פשוט" לא סתם נכתבה פה, כי מדובר במוצר מייקאפ הכי פשוט והכי גאוני שיצא בתקופה האחרונה, לפחות עבורי. אם נתחיל מהסוף, אז מדובר במייקאפ נוזלי שיושב לו בתוך סוג של פודרייה. הדרך להוציא את החומר היא על ידי לחיצה עם ספוגית שמגיעה באריזה על גבי כרית הפלא הזאת שדרכה עובר החומר. זה לא נשפך, זה לא מתבזבז - אפשר ללחוץ לחיצה קטנה ותצא כמות קטנה של חומר וכך, כל פעם להוסיף עוד טיפה לפי הצורך.




 בתור בעלת עור מעורב ורגיש להחריד, אני תמיד חוששת ממצורים חדשים ולכן, למדתי לקרוא את רשימות המרכיבים על גבי אריזות המוצרים שאני מתעניינת בהם. לא מצאתי שום דבר שקפץ לי לעין כמשהו שאני יודעת שלי יש רגישות אליו אבל, אני ממליצה לכל אחת לבדוק באופן אישי.

ואם בעור מעורב-שמנוני עסקינן אז כן, מדובר במוצר שנותן גימור קורן ובהחלט לא מאט. אני נאלצת לפדר מעט באזור ה- T כדי שהמוצר יתקבע ויחזיק מעמד כמה שיותר זמן. יום עבודה איתי הוא שרד יפה, בדקתי לפני שיצאתי שהכל במקום אבל, אחרי כשעה פלוס מינוס, כשהצצתי שוב במראה הדברים נראו פחות קסומים. במילים אחרות 6-7 שעות בלי בעיה, עם מעט עזרה מחברתי משכבר הימים, הלא היא הפודרה. הכיסוי גם הוא, מאוד קליל, אבל שמתי לב שאני דווקא מצליחה לבנות אותו קצת וזה בהחלט מספיק ליומיום החם.



היתרון האדיר של המוצר הזה מבחינתי הוא, שזה מוצר קליל ונהדר לקיץ, ניתן למילוי חוזר [אפשר לקנות רק את המילוי ב- 190 שקל כאשר האריזה המלאה בעלות של 235 שקל], בעל מקדם הגנה SPF23 ומצויין לנסיעות וזה בדיוק מה שאני הולכת לעשות איתו בשבוע הבא.

נתראה בקרוב!

גילוי נאות - כאמור, המוצר באדיבות החברה ונשלח אלי לטובת סקירה.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.




2 comments :