30.8.15

חורף מטאלי



תארו לכם את הזוועה - קצת יותר משבוע בממוצע של 20 מעלות צלזיוס, יורדת מהמטוס [לתוך שרוול] נכנסת לשדה התעופה, מתחילה להוריד שכבות - תחילה הצעיף והג'קט, אחר כך הסווטשירט, נשארת בטי שרט קלילה ומכנסי ג'ינס וחושבת "יא, לא כזה חם כמו שכולם התלוננו בפייסוש".
>> יא, סתומי, עוד לא יצאת מהשדה...
יוצאת החוצה, יש עוד בריז קצר של המזגן, עדיין במחשבה שאנשים פה מגזימים בטירוף, עוד צעד וחצי והפרצוף מתעקם עד כדי כך לאור הזוועה, שהשומר בכניסה מחייך לעברי ואומר לי Welcome to Israel!

לא עוברת דקה ונוחת על החזה שלי ג'וק ענקי וירוק ולא, זה ממש לא היה צרצר. ג'וק אני אומרת לכם! מהזן הזה שיוצא רק כשהחום על פני האדמה זהה לזה שבגהנום וג'וקים שונים ומשונים מג'הנם פתאום מרגישים בבית.

>> ואז H&M מציגים את קולקציית הסתיו-חורף שלהם. מה אני אגיד לכם, היה מנחם לחזור לסריגים, לצעיפים, לג'קטים ולגרביים בסנדלים.



הצבעוניות חורפית אבל לא מדכאת - שחור וחום כמובן אבל, גם אפור וכחול בוהק, הרבה כתום וירוק והרבה מאוד לורקס מנצנץ. הצבעוניות המטאליט לגמרי משתלטת על הקולקציה והופכת אותה לשיקית ביחס לקולקציות חורפיות אחרות, שניחנות בבנאליות מעלה פיהוק.




הכל קורה ממש עוד מעט...
10 בספטמבר, 09:30 בחנות H&M בקניון עזריאלי, תל אביב

חורף בוא...
אבל באמת הפעם!


5 תגובות :

  1. וואו.... המעיל פרווה הכתום. חלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מהמם. בכלל, הקולקציה שווה ביותר.

      מחק
  2. חורף בוא כבר!!!! עשית לי חשק בטירוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת...אני מלטפת את הסוודרים שלי כבר חודש וחצי בציפייה שאוכל ללבוש אותם כבר :)

      מחק
  3. עונת החורף הקרובה ממש מלהיבה אותי!! הצבעים לא משעממים וחיים לשם שינוי, וההדפסים!!!!!

    השבמחק