5.1.16

לחויות, לחויות או...לא לחיות


בהמשך לפוסט שאיתו סגרתי את השנה, אני פותחת את 2016 בכך שאני עדיין מדברת על לחויות, לחויות, לחויות או...לא לחיות. זה פחות או יותר ברמה הזאת כרגע, כי הידיים והשפתיים ועור הפנים כמובן, הכל התיבש ועוד כחודש הכל יקמול ויקבל גוון אפרפר של אספלט רחוב. 

בשביל שזה לא יקרה, או לפחות בשביל שאני אמשיך להשלות את עצמי שזה לא יקרה אני עושה המון דברים כפעולות מנע. אני מורחת כל דבר אפשרי על כל מקום אפשרי, אפילו שזה נשמע לא סקסי בכלל. אבל, גם גוון עור בצבע של עוף מכובס זה לא סקסי בכלל, אז זרמו איתי עם "למרוח הכל על הכל".  כשלנקום ישראל הציעו לי לנסות ולמרוח על עצמי עוד משהו שיתן לחות לעור, הסכמתי, מיד אבל. 
במיוחד שמדובר במשהו ורוד. 

LANCOME  | Hydra Zen Beauty Essence | מחיר 315 שקל

תחילה, Hydra Zen Beauty Essence - תמצית לחות במקרם ג'ל שמגיע בבקבוק עם משאבה [ג'רמופובית שכמותי] ונועד למריחה לפני הסרום או קרם הלחות בבוקר ובערב. המרקם סופר נעים, מרגיע ומקרר את העור ולא משאיר אותו מבריק, שזה פלוס מאוד גדול במיוחד במקרה של העור המעורב שלי. התמצית נמצאת אצלי בשימוש יומיומי, בוקר וערב כבר כמעט חודש ימים והרוז' בלחיים עוד שם. 

פעמיים בשבוע בערב, אני לא משתמשת בתמצית אלא, דווקא במסכה Hydra Zen Overnight Serum-in-Mask - מדובר במסכת סרום שמבטיחה לסייע בהפחתת סימני לחץ ועייפות.
שלום לחץ ועייפות, אני מיראל, נעים להכיר! ... ועכשיו, זה הזמן ללכת, כי כאן בפולנייה לא נהוג להישאר כשהמארחים מתחילים לפהק.

אז ככה, פעמיים ולפעמים שלוש בשבוע אני או מסכת הסרום הולכות לישון ביחד ואז אני מתעוררת קצת יותר ורדרדה ועם קצת יותר רוז' בלחיים. 

LANCOME  | Hydra Zen Overnight Serum-in-Mask | מחיר 420 שקל



אז בנוסף לכל מה שסיפרתי שאני מורחת על עצמי עוד בשנה שעברה, הוספתי לשגרת ההתמרחויות שלי גם את שני המוצרים האלה ואני מאוד מרוצה. אני חייבת להודות, שמוצרים של LANCOME מאוד "מסכימים" עם עור הפנים שלי כך, שלא קרה לי שניסיתי מוצר טיפוח או איפור של החברה וסבלתי מתגובת גירוי כלשהי. הידד לנקום.

ואף פעם לא מזיק ללבוש גולף צמרירי וגדול כדי שיצא ממני חיוך.

ינואר שמח!




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה