19.3.16

מעשה בחמישה שפתונים




בישלתי דיסה...של מיליוני שפתונים אבל, אני בוחרת להזכיר פה חמישה אהובים במיוחד. איכשהו, ללא קשר לעונה, אני נמשכת לאותם צבעים מובילים. אולי זה קשור לעובדה שבישראל יש שתי עונות - "חם לי לאללה" ו"יא לא חם בכלל!", מה שלא נותן יותר מידי זמן ללבוש שפתונים בגוונים עמוקים וכהים במיוחד. 
אולי זה סתם, כי אני אוהבת את מה שאני אוהבת וזה הכל.


אז אפשר לראות שאני בעיקר אוהבת אדומים-ורודים-כתומים ומידי פעם בורחת לכיוון הניוד. שני שפתונים נוזליים שמופיעים בתמונה הם של Sleek שניתן להזמין ישירות דרך האתר שלהם. מדובר בסכומים קטנים כל כך שזה מגוחך והאיכות, היא פשוט בלתי נתפסת. אין מבחר גדול מאוד של צבעים אבל, הם עמידים מאוד, לא מיבשים מאוד ופשוט שווים כל יורו. 

ה- Nude perfection מסדרת Color Drama של מייבלין הוא בחינתי באמת הניוד המושלם בשבילי וזה בערך הניוד היחיד שאני לובשת, אם בכלל. לצערי, את שפתוני ה - Color Elixir של מייבלין עוד לא זכינו לראות במחוזותנו וזה חבל מאוד. את שלי רכשתי בחו"ל והוא כייפי מאוד על השפתיים, לא עמיד במיוחד אבל, מאוד נוח. 

אחרון חביב, גם הוא לא בר השגה בארץ הקודש, Dragon Girl של NARS הוא הצבע האהוב עלי. נקודה. מבחינת איכות המוצר, מדובר בגימור מאט, קטיפתי כמעט ובעל עמידות גבוהה ומרשימה. מי שלא מוצאת מאיפה להזמין [לפעמים יש בסטרוברינט] יכולה לנסות את All fired up של MAC שיכול להיות דיופ לא רע בכלל.


זאת הדייסה שלי...מה השפתונים האהובים עליכן/ם?





2 comments :

  1. איזה אוסף הורס!
    אני בדיוק בתקופה שאני מנסה לברר מה האודם שהכי יפה לי.
    בינתיים, ניודים חזק במשחק בשבילי באביב הקרוב.
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. עד שהתחברתי לניודים, אני מתחילה להרגיש את האביב ושוב בא לי אדום-כתום-ורוד. נראה לאן זה יתקדם.

      מחק