4.6.16

בוקר טוב, קיץ.


בוקר טוב 35 מעלות צלזיוס!
איך לא התגעגעתי, שאין לתאר. 
באמת, עם כל אהבתי לשמיים בהירים, אני מעדיפה אותם מעוננים ואפורים העיקר שהטמפרטורה לא תהיה מעל 25 מעלות צלזיוס. 
מיציתי. עברתי את הגיל, לא בא לי שמש מטגנת, שלום וביי.

עוד משהו שגיליתי שעובד מצויין בשבילי [חוץ מלשבת במזגן], הוא כמה שפחות לדחוף את הפרצוף שלי תחת מים זורמים. נשמע הזוי ואיכסי אבל הי, מיליוני צרפתיות לא טועות - כמה שפחות מים מהברז על הפרצוף! במיוחד המים הקשים שיש בברז הישראלי.

אם ממש חשוב לי ובאמת יש צורך לשטוף את הפנים עם סבון יעודי, אני עושה את זה בעזרת מים טרמליים. כן זה לא זול, 
כן אני מפונקת, כן נכון, עור הפנים שלי אכן נראה נפלא, ושלך?

הנה כל מה שאני מורחת על עצמי כדי שהעור שלי יהיה מרוצה עד כמה שניתן משינויי מזג האוויר שנכפו עליו:
← ניקוי פנים - התחלתי לנקות את האיפור עם חלב פנים. פשוט שמים את זה על הפנים ומעסים בתנועות עדינות מבלי לנסות להחדיר את העיסה שנוצרה על הפנים לעור ומנגבים עם מטלית לחה, או מגבון. לאחר מכן, אני מנקה את הפנים עם מים מיסלריים של ביודרמה או אוון, שאת שניהם אני מאוד אוהבת. 
לפעמים, כשבאמת צריך, אני אשטוף את הפנים עם אל-סבון "דרמקס" של ד"ר פישר שעליו דיברתי בבלוג לא מעט בעזרת המים הטרמליים שעליהם דיברתי קודם.
כן, גם במקלחת אני משדלת שכמה שפחות מים יגעו בפנים שלי, גם כשאני חופפת. תצחקו, תצחקו, זה בסדר, צחוק תורם לעור פנים זוהר. אני לא כועסת.

← מי טוניק - יש מי שיגיד שזה לא נחוץ, יש מי שיגיד שאי אפשר בלי זה, כנראה שאני משתייכת לאחרונים ברשימה. לי זה רק תורם ומחייה את העור, במיוחד מי הפנים האלה של NUXE שמועשרים בתמציות ורדים.

← סרום - מזה כחודש אני משתמשת בסרום החדש של קליניק שנשלח אלי באדיבות החברה ואני בהחלט מצליחה להנות ממנו, אחרי שלמדתי איך נכון בשבילי להשתמש בסרום. מכיוון שמדובר בסרום אנטי-אייג'ינג שממריץ מעודד יצירת קולוגן, אני משתמשת בו בבוקר, לפני קרם לחות. בערב, אני לא מרגישה צורך להשתמש בו. זה דווקא בבוקר שהוא נותן לי תחושה של מיצוק [לא שאני ממש זקוקה לה אבל, זה נחמד] ואני מרגישה שהקרם לחות "יושב" יותר טוב מעליו.

← לחות - הפעם קרם לחות של קריסטינה הישראלי, עם מקדם הגנה 40SPF, כי חם ולא מגניב. ובואו נתעלם מזה שכתוב עליו young...
הוא לא מאוד שמנוני, בניגוד לקרמי לחות אחרים עם מקדם גבוהה והוא גם לא מריח כמו קרם הגנה קלאסי אז זה סוג של win.


← מסכה - אחרונה וחביבה, פעם בשבוע עולה על פני מסכת פחם לניקוי עמוק של קליניק. אני מקפידה לעשות את זה פעם בשבוע במיוחד כשאני משתמשת בקרם עם מקדם הגנה גבוה שנוטה להתישב בנקבוביות שלי כאילו שזה טראקלין דן בנתב"ג והטיסה לא יוצאת אף פעם. אז אני מוציאה בכוח, בכוח המסכה.

ותשתו מים. זה עובד.



3 תגובות :

  1. ווא, אני חולמת על מי הפנים האלה בניחוח ורדים של NUXE, חשבתי שאני היחידה. הרחתי אותם פעם בסופר פארם. חייבת לקנות אותם!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מדהים, לא רק בריח שלו. קניתי כשהיה 40% על NUXE בסופר פארם, ככה שזה יהיה יחסית מחיר טוב.

      מחק
    2. מגניב, מחכה שיגמר לי משהו ואז ארכוש לי גם.

      מחק