2.4.17

לא לשטוף פנים

בפוסט האחרון שלי אמרתי "ניפגש בשנה הבאה", מיותר לציין שהרבעון הראשון של השנה החדשה כבר עבר ואני עוד לא עדכנתי בכלום ושום דבר. אז כן, החיים קצת השתנו והרבה דברים קורים. אני פחות מתעניינת במה שהתעניינתי פעם ויש לי תחומי עניין חדשים-ישנים שעברו לקדמת הבמה ומקבלים את הפוקוס בשעות הפנאי שלי.
יחד עם זאת, יש גם אהבות ישנות שממשיכות להעסיק אותי, הפעם מדובר בעור שלי. כמי שסבלה מאקנה לא סימפטי שפרץ לפתע פתאום בגיל 27, נאבקתי במשך שנים בהסדרת עור הפנים שלי והחזרתו למצב "נורמאלי" כמה שניתן.

אחרי טיפול בתכשירים חיצוניים בלבד, האקנה עבר תוך חצי שנה- שנה אבל, דאג לחזור מידי פעם ללא הסבר עם פצעים ציסטיים כואבים. לפני שנתיים בדיוק התחלתי לעשות משהו מוזר עם העור שלי ועד כה מוכיח את עצמו לגמרי.
זה הרגע להודות - כבר שנתיים לא שטפתי פנים.

אני בטוחה שרב מי שקורא שורות אלו חושב, שאני הדבר הכי מטונף ביקום כולו אבל, הרשו להסביר איך הכל התחיל. שני דברים שהייתי מודעת אליהם מאז האקנה שלי הם:
- לחות היא לא מילה גסה, גם לא כשאת בעלת עור מעורב/שמן.
- המים בישראל הם מים קשים, וסבוני הפנים - מתוחכמים ככל שיהיו - עדיין מייבשים את עור הפנים. לפחות את זה שלי.

אף פעם לא הייתי מאלה ששוטפות את הפנים עם סבון [עדין ככל שיהיה] בבוקר, כי אף פעם לא הרגשתי צורך. בערב לעומת זאת, הרגיש לי נכון לשטוף מעלי את כל העיר. כדי להרגיע את עצמי קצת לפני שאני מתחילה בתהליך הגמילה משטיפת פנים שאלתי את כל אחד מהגברים בחיי אם הם שוטפים פנים. תמיד הדהד לי בראש שאיכשהו לגברים יש פחות בעיות עור וקמטים בגיל מבוגר יותר מאשר לנשים. בכלל, עושה רושם שגברים מתעסקים פחות בכל הנוגע לעור הפנים שלהם. התוצאות מפתיעות ואולי דווקא לא כל כך - כל גבר ששאלתי אותו אם הוא שוטף פנים עם סבון, הסתכל עלי במבט מבוהל ואמר "לא, למה? רק עם קצת מים"

אז ככה, הרוטינה שלי השתנתה לחלוטין וכיום היא כוללת תכשירי ניקוי שאינם כוללים סבון ומים מהברז והרבה מאוד לחות. הפעם ארחיב דווקא בנושא הלחות, מכיוון שלפני כחודש קיבלתי להתנסות את סדרת ה- PhysioLift של חברת Avene שכל כך אהובה עלי. מדובר בסדרת אנטי-אייג'ינג שכוללת ארבעה מוצרים: קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ועט למילוי קמטים.


מימין לשמאל: עט מילוי 299.99 שקל | מוצרי יום קרם לעור יבד או אמולסיה לעור רגיל עד מעורב 269.90 שקל | קרם לילה 289.90 שקל | קרם עיניים 289.90 שקל | להשיג ברשתות הפארם

אני כבר קופצת ואומרת שהאנטי- אייג'ינג לא מפחיד אותי יותר, במיוחד כשזה מגיע מחברת דרמו-קוסמטיקה מדהימה שכל אחד ואחד מהמוצרים שלה עושה לי רק טוב. בגדול, מדובר על מוצרים שמכילים בתוכם יותר חומרים פעילים כמו רטינאלדהיד שהוא נגזרת של ויטמין A שעוזרת בחידוש העור [יצור גולוגן ואלסטן], חומצה היאלרונית שעוזרת ללחח את העור וכן, AscofillineTM שהוא חומר פעיל חדש, שמעודד ייצור קולוגן ומעשיר את העור בלחות.

אני כבר אומרת, שאת העט למילוי קמטים העברתי לאמא שלי לאחר כבוד, כי אני עוד לא שם. היא לעומת זאת, מרוצה מאוד. אני ממשיכה כרגיל למרוח קרם עיניים מידי בוקר וערב, כי אזור העיניים אצלי נוטה להתייבש מהר יותר. ממשיכה עם קרם לחות בבוקר וקרם לילה, לפני שהולכים לישון.

אני מניחה שהרבה שאלות עולות מתוך השיטה החדשה הזאת שלי, כמו למשל איך לא מרטיבים את הפנים במקלחת? מה את עושה כשאת מרגישה ממש ג'יפה? והאם זה באמת נקי? - על כל אלו אשמח לענות בכל דרך תקשורת שתבחרו ואולי גם להרחיב בפוסט נפרד. אחרי הכל, השיטה מוכיחה את עצמה כבר שנתיים ואת התוצאות אפשר לראות במראה.




תגובה 1 :

  1. נשמע מוזר ומעניין. תספרי עוד איך זה בדיוק עובד האי שטיפת פנים הזאת.

    השבמחק